Primeres iniciatives de lleure remunerat dels alumnes de l’Escola de Monitors

Logo Escola Monitors

Formació homologada i atorgada per la Generalitat de Catalunya per trobar feina a casals, colònies, esplais, extraescolars, menjadors, activitats esportives

Barcelona, 20 de abril de 2015.- L’Escola de Monitors, primera entitat catalana amb el segell emprenedor en Activitats d’Educació de Lleure Infantil i Juvenil, acaba d’anunciar el naixement dels primers projectes d’empresa que han sorgit arrel dels joves participants als cursos de formació de Monitors en el lleure. Es tracta de la primera entinta catalana que fomenta crear empreses en el món del lleure i entreteniment educatiu, a més de donar una formació de qualitat per ser monitor d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil.

Alumnes de l’Escola de Monitors han aprofitat els coneixements obtinguts durant el curs de Formació de Monitors en el lleure per a posar en pràctica els seus projectes emprenedors entorn al món del lleure y convertir-los en empreses de futur que contribueixin a la societat. Alguns exemples són:

– Una extraescolar orientada a joves amb hiperactivitat o amb autisme.

– Activitats extraescolars amb un component d’inclusió social i integració.

– Casals d’estiu ambientats en les distintes etapes de la nostra història fins a arribar a visualitzar el futur de les nostres generacions.

– Plataforma que aglutina guies turístics d’espais singulars a Barcelona amb la recreació de la seva història.

A més, l’Escola de Monitors ofereix una formació plena per aconseguir la millor preparació i qualificació professional en el món del lleure amb metodologies avantguardistes i innovadores, i preparant als seus alumnes per trobar feina a casals, colònies, esplais, extraescolars, menjadors i activitats esportives.

L’èxit que està tenint l’Escola de Monitors per a emprendre en el lleure fa que el sector pugui avançar i reinventar-se amb noves formes d’oci i temps lliure juvenil i familiar. Des de l’Escola de Monitors destaquen que “més de 90 monitors ja han apostat per la seva formació a l’entitat, aprofitant les metodologies docents més competents al mercat». Per als propers mesos tenen previst realitzar 20 cursos i comptar amb més de 400 alumnes a les seves instal·lacions, que disposen de vàries aules, entre elles, una sala auditori, un teatre i classes artístiques on posen en pràctica habilitats com l’oratòria, la comunicació, les dinàmiques de joc i la dinamització de grups.

L’Escola de Monitors, que forma part de l’Escola d’Emprenedors, creada al 2006 i promoguda per petits empresaris i emprenedors de diferents sectors, basa la seva metodologia en l’aprenentatge per competències emprenedores i l’experiència de l’Escola d’Emprenedors. Compta amb professors experts en formació, el 80% d’ells amb estudis de grau de màster o superior. A més, disposa d’espais propis on els estudiants podran realitzar les seves pràctiques mitjançant conveni, com Topcolònies English Summer o l’Escola d’Emprenedors. Al finalitzar el curs, els alumnes obtenen una titulació homologada i atorgada per la Generalitat de Catalunya.

Més informació – http://escolademonitors.com/